22 Juni

Trodde det skulle vara sol idag så man kunde steka lite.
Men tydligen inte, så fort jag går ut på altanen så blir det moln ivägen och skit kallt.
När jag sen går in och klär på mig kommer solen tillbaka. Så jag klär av mig igen och ska gå ut.
Men nä, då försvinner solen igen. Skiter i det nu! HAHA.

Idag fyller min lilla lilla lille bror 18 år! - tiden går fooooort!
På fredag är det midsommar och på lördag så ska jag följa med Andreas familj till någon stuga i Halland och på måndag ska vi till Liseberg!!!!!!!! :D
Tror jag är den enda bland mina vänner som aldrig varit där!
Så det kommer bli skiiiiiit kul :D

Jag är hungrig så nu blir det grööööööD.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0