jag vill inte ha några bajsnödiga fetrövar

(ja, fortfarande kettat liv)

Inatt sov min lillebror hos mig, han såg på film och jag sov.
Helt plötsligt skällde jag ut honom. Jag sa han måste var rädd om kartongen. Och han fatta ingenting och jag belv skit sur och skrek JA MAN SPRUTAR PARFYM UR EN BURK FRÅN EN ANNAN! (plus en skit lång förklaring till det)
undertiden jag babbla på och var skit arg så visste jag ändå att jag prata i sömne och att han inte skulle fatta något. Men när han sa SARAH VAKNA blev jag bara ännu mer sur och fortsatte skrika.
Tyckte fan han var dum i huvudet som inte fattade vad jag menade.
Ganska kul imorse när jag kom på det.
Kanske inte ett dugg kul för er att läsa när ni kanske känner er lite tröga och inte fattar ett skit. Men ville liksom ändå dela med mig.



Kommentarer
Postat av: f

hahaha du är fan störd i huvudet men det är därför jag tycker så mycket om dig! :*

2010-07-12 @ 23:10:37
URL: http://frida.nordgren.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0