GER UPP

bloggar är för mesar, så jag kommer tillbka när jag känner mig som en mes igen då.
säger hejdå så länge med lite fattiga bilder.


Andreas fattigA örhänge.


fattigt brun, extrem fet fattig utväxt, fattigt ärr på vänster öga (för er asså)


blond fattig utväxt


Har bitit ner mina fattiga nagler så långt det bara går


HAHAHA andreas fattiga bränna


min läpp fick en fattig allergi damp


Blev ännu mer fattig igår när jag handlade kläder på burlöv center.
Och för den som vill veta var det jag som körde dit! heeeeeeeehelöllol



Hittade sjukt roliga och fattiga fylle bilder men såna vågar man inte lägga in här ju.
Sen orka jag inte lägga in fler fattiga bilder heller. Har liksom glömt bort min
kamera när jag varit på vilda äventyr. hejsvej


kiss kiss


Scouting For Girls – This Ain't A Love Song - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0