8 juli

Läget what's upp?
Käkar du frulle, kan jag få en bulle med ost, plus juice?

Ja, här sitter jag lite mobbad och lyssanar på keffat liv.
Har varit ute i solen och försökt bleka mitt hår lite till med citron. Och ja tro det eller ej, men det funkar faktis fast mitt hår är så mörkt.
Men nu måste jag tyvärr ta min feta röv och åka in till Ystad för en sugig jävla körklektion.

Om ni vill veta vad jag gjorde igår så åkte jag och Katta in till ystad och drack kaffe på Espresso house i Ystad. Jag är ju lite efter så fick inte veta förens igår att man kunde få laktosfritt. Så många gånger jag fått ont i magen i onödan då! Haha! Men jag tror ändå dom lura mig, den var inte laktosfri.
MEN I ALLA FALL så drack jag vanilla latte, fyyyyyy fan vad god den var! Jag dog två gånger minst. Efter det körde vi 120 varv i en rundell för Katta är störd. Sen gick vi ut svaneholmsskogen och sen såg vi världens sämsta skräck film. Creep hette den. Sämst.

Från och med i dag ska jag ta fram bitchen i mig. Så akta er för helvete!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är redan en bitch.........

2010-07-12 @ 23:12:17
URL: http://frida.nordgren.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0