hej fänz

OJojoj vad oroliga ni blev när jag satte lösenord på bloggen! Ni är inte klogaaa!
Jag fick bara lite damp så det var därfööör, men den dampen är över nu :)

Idag var det sista dagen på jobb. Och på måndag börjar jag på ett nytt jobb. Lite läskigt.
Dock är det bara provanställning i en vecka, men äääääääändÅ maNNen.

Jag har väntat i flera veckor på att vi ska äta kräftor hemma och tror ni inte jag ska må dåligt idag så jag säkert inte kommer kunna äta en ända liten sjärt!? (HAHA två rump ord i en mening)
Jo, jag är skit bakfull. Eller jag är inte det men det känns så. Kräkit värre liksom.

Sen har miin kära katt Katarina rymt till london och lämnat mig.
Under tiden hon är där ska jag göra hennes önskan uppfylld.
Nämnligen gå till frisören och färga mitt hår. Det är liksom i 10 olika nyanser nu.
Skit ljust i hårbottnen sen mörkare och mörkare, till svart ute i topparna! sexigt.

kräka lite nu va? hejdå






Kommentarer
Postat av: Katarinaaaa

Varfööööööör sa du inte de när jag ringde. Nu vill jag ju veta om du ska gå mörk eller ljuuuus! (:

2010-09-25 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0