omgomgomg

Kul att jag blivit sjuk och fått sjuka mig från jobb.
Var på vårdcentralen idag och har tydligen fet ögon infektion och något annat virus i kroppen.
Får inte heller använda linser på minst en vecka så nu kommer jag vara blind.

Jaaa, mitt ena öga innan det blev ännu rödare, geggigare och svullet som fan.
Man ser kanske inte så bra men mina ögon var verkligen scary.
Mia på jobb kallade mig för varulven hela dagen.
Nu är mina ögon helt fuckade. Härligt.




Men en sak som var ännu mer sick. Jag Ludde och mamma satt nere i källaren och kollade på tv.
Sen ringer Gustaf till henne och ber henne komma upp. Och sen bara flyger mamma ner och säger Ludde ska lägga på luren för vi måste ringa akuten eller något för Gustaf är jätte dålig.
Mamma hade paniiiiiiiiiiiiik kan man lungt säga. Och sen där efter det blev det ganska stirrigt!
Läskigt att se sin lilla lilla lillebror sitta där helt blöt av svett och bara skaka som fan..
Andra detaljer behöver vi inteeee gå in på.
Men i alla fall så åkte vi in till akuten vid 8, sen åkte jag och ludde igen vid tio, så åkte pappa in istället.
Och vid 2 tiden var de hemma igen. Så idag är det lite sjuk mys dag här hemma.

Nu ska vi se fiiiiiiiiiilm!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha då e de inte lönt att fråga dig om du ska träna ikväll^^ DU FÅR KRYA PÅ DIG! Din bror med, vad de nu har hänt med honom :s:(

2010-10-05 @ 16:53:06
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0