snE

HolllY mariaH vilken dag i dag.
Eller ja min berättelse börjar från igår. Då lekte jag med Frida gumpen, vi gjorde hemliga hyss, vill så gärna berätta men kan inte.
Där ljög jag, vi gjorde inga hemliga hyss. Men vi hade kul och jag blev trött och Katta gump var snäll och hämtade mig. Tack.
Vid halv elva var jag hemma och la mig direkt för jag skulle upp tidigt men då kom Ludde in och dryga på mitt rum TACK. Sen kommer Gustaf och har sett på Paranormal Activity och vågar inte sova själv så han får sova i min säng. Lideee skraj var han.
Först var det synd om honom, sen var det mest synd om mig,
Jag fick sova ytterst som jag verkligen hatar, känner mig helt cp sne då.

Sen fick jag hela tiden höra; sarah sarah sarah sover du sarah?
- Nej inte nu mer.

Men vid 3 sommna jag till slut och halv 8 gick jag upp.
Sen var jag på körskolan från nine to tre. En lång dag JAA.
Sen hem och sola liteeeee, sen äta lite oxe till middag.
Efter det bestämmde jag mig för att baka två olika sorters kakor snabbt som fan. Någon sort jag aldrig testat förr.
4 timmar och sjukt många kilo socker och florsocker senare så är jag nu änligen klar. Första och sista gången jag bakar macaroner.
Ofta kakor heter macaroner btw?!

Först skulle jag göra rabarb macaroner och sen gräddkola macaroner.

Enligt recepten skulle de bli såhär:


Mina blev såhär:


Måste nog vara grymmast i världen på att baka asså.
Ja dom är lika äckliga som dom ser ut!
Men man måste äta det man bakat, så jag lurar er och säger dom är goda.
Nu måste jag packa tills lördaaaaag.
OCH, för de som vill bli veta så har jag blivit TYP tvingad att ha en tävlig i min blogg.
Ska lotta ut tamponger ahahhhaha. Sprid detta, okej?

Haj.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahhaa jag med! buzzador`?

2010-06-25 @ 17:27:04
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0