HEJHEJHEJ MITT NYA LIV, här kommer jag.

Ja, då börjar vi om från början igen då. Alla gamla inlägg är borta och jag har skaffat mig en ny design.
Fast om jag tänker behålla den är en annan femma.

Vad som hänt under den månaden jag inte skrivit är helt för mycket för att skriva.
Men jag har i alla fall äntligen tagit studenten. Den bästa dagen i hela mitt liv än så länge.
Så idag gick jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig! Skit bra.
Har ju 5 veckors jobb senare i sommar, men bäst att skriva in sig så tidigt som möjligt ju.
Men innan dess ska jag försöka bli klar med mitt jävla körkort! Måste bara skaffa lite mer vilja till det så går nog det med att lösa.

Och ja jag vet man inte kan skaffa sig ett nytt liv, men detta är ändå början på mitt nya.


FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEN!








Kommentarer
Postat av: Mamma GB

Lycka Till med Ditt nya liv!!!

Många KRAMAR

2010-06-14 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0