7 juli

Österports körskolan kan verkligen ta sig långt upp i röven. Tack vare dem hade jag världens jävla skit dag igår.
De ringde både från skurup och ystad och klyddade hela jävla dagen.
På måndag börjar jag jobba i städet och samtidigt har jag kör lektioner mitt på dagen. För en 40 min lektion missar jag minst 3 timmar på jobbet. Kommer bli ganska svårt att få ihop vissa dagar..

Nu ska jag gå ut och förtsätta sola och försöka få mitt hår liteeee ljusare med citron. Tror knappast det funkar.



Mitt hår känns lite lockigt.

Kommentarer
Postat av: fruda

SAKNAR FAN DIG MED!! :( Znyft! När ska vi leka egentligen? OCH LAGA MAT FAN! <3<3<3

2010-07-07 @ 21:50:02
URL: http://frida.nordgren.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0