1 juli

Nu är jag tillbaka från min semester!! Vet ni har saknat mig mohaha.
Fast jag var tillbaka i måndags men har varit en upptagen kvinna de senaste dagarna.
Har varit i Halland i någon mysig stuga där. Lite läskigt att vi var dom enda som bodde där mitt i högsäsong och allt. Lol.
Sen var vi på liseberg, lideeeee kul. Men jag ville ha lite läskigare karuseller. Dom hade bara för mesar tyckte jag.
Skämt och sido. Inte.

Idag gick jag upp 6, hade dubbel körlektion i Ystad. Åkte tillbaka till Skurup och hade viktigt möte. Känner mig vuxen nu. Sen åkte jag till malmö, åt falafel hadlade inte ett enda klädesplagg. Jävligt förvånad över mig själv faktis.
Sen åkte jag hem, lagade köttfärssås och spagg. Körde till smyge och åt glass. JA GLASS. Nu har jag ont i magen. Men jag förtjänade faktis lite glass. Helt för lång dag för mig!
Nu har jag huvudvärk som satan så jag ska lägga mig redan nu och se på farsan!


Natti nuffsan ♥





Hallänska grodyngel. Söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0